:: منتديات من المحيط إلى الخليج :: البحث التسجيل التعليمـــات التقويم
 

العودة   :: منتديات من المحيط إلى الخليج :: > المنتديات المنوعة > ركن "الترجمة "
التسجيل التعليمـــات قائمة الأعضاء التقويم البحث مشاركات اليوم اجعل كافة المشاركات مقروءة

تعاميم إدارية

آخر 10 مشاركات الأخ الكبير يعود غدا (الكاتـب : الطيب الجوادي - )           »          بالفيديو اغتصاب مدرب داخل السجن على يد 20 سجين (الكاتـب : شمائل ازل - )           »          الاخ الكبير يحييكم (الكاتـب : مصطفى مراد - آخر مشاركة : يوسف القبطي - )           »          كليب المليون مشاهد مايستهلوشى لابلة فاهيتا (الكاتـب : شمائل ازل - )           »          نهاية فرعون (الكاتـب : عبد الغني سيدي حيدة - )           »          شاهينيات (الكاتـب : محمود شاهين - )           »          خواطر للإهداء (الكاتـب : عبد الغني سيدي حيدة - )           »          ستون جثة نهشت أحشائي (الكاتـب : مالكة عسال - آخر مشاركة : أنس العقلي - )           »          بديلا عن الكلمات (الكاتـب : محمد رشدي - آخر مشاركة : يوسف القبطي - )           »          الطيب الجوادي...ينبح هنا (الكاتـب : الطيب الجوادي - آخر مشاركة : يوسف القبطي - )

رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع طرق مشاهدة الموضوع
قديم 23-02-2009, 03:03 PM رقم المشاركة : 1
بهزاد جلبي
الهيئة العليا
 




***

اخر مواضيعي
 

***
بهزاد جلبي غير متواجد حالياً

افتراضي زهرة المخيم لنضال حمد الى الكردية- ترجمها بهزاد جلبي

زهرة المخيم- قصة نضال حمد

زهرة المخيم


نضال حمد


تغير كل شيء، حتى دجاجات العمة أم ادهم لم تخرج من خلف الأسلاك الشائكة لتبحث في أزقة الحارة عن بقايا طعام. ولا الكلاب بانت في الزواريب وعند حدود الجوع.. وحده الخبز الحافي يبحث عن فرن الحياة. لم تظهر سماء اليوم بتلوينات الأمس.. كأن من يشدها إلى الأعلى هو الذي يمنعها من السقوط على من هم تحتها.. كأنه أرادها اليوم بغير بهجتها المعتادة. وكأن القلق المصيري أصبح هم الناس بعدما تعرت السماء من الغيوم.وبعدما عز الطعام على الإنسان والحيوان.



قلق في المكان الذي لا يعيره احد أي اهتمام.. كآبة واضحة ترتسم على وجوه الناس في حارات البطون الفارغة والعقول الواعدة. الحديث بينهم لا يخلو من الخوف بالرغم من طرافته وأخذه لطابع الهزل حيث غلبت عليه النكات. . كانت نكاتا سوداء، فالترقب يسيطر على المقهى ويسود أوساط الناس قلق بالغ.. اجبر بعضهم على البقاء في البيوت والأسواق. فقد مرت عليهم أيام صعبة، ثم جاء الفراق والوداع. قبل أيام ودعوا أحبة لهم حملتهم السفن إلى بلاد غير بلادهم، والى مدن ومناطق تبعد عن المخيم آلاف الأميال. ثم تركوا خلفهم آلاف علامات السؤال لتتربع فوق تجاعيد الوجوه التي عانت وعاشت النكبات من الأولى في البلاد وحتى أخواتها كافة في بلاد الأشقاء.



جلس الفتى على حجر أمام دارٍ شبه واقفة، كانت بالأمس عامرة بمن دفن تحت أنقاضها.. تأمل الناس وهم يعبرون الطريق من والى المخيم. لم يأبه لاستعجالهم وهرولة بعضهم .. كانوا على ما يبدو قلقين من بدأ تساقط القذائف بشكل متقطع في جوار المخيم. لم ترهبه أصوات الانفجارات، مع أنه ليس من الذين لا يهابون الموت. قد تكون لامبالاة بسبب فقدان الأمل، لذا ظل يمسك بسيجارته وينفث فيها، ممعنا النظر في قطٍ ينتظر فريسته. أعجبته قدرة القط على الصبر، فقد انتظر لنصف ساعة خروج الفأر . انتظره نصف ساعة بالتمام ثم افترسه في ثواني معدودات ..



قال محمد علي متحدثاً بالطبع مع نفسه بصفة الجماعة : كلنا جياع ولم نأكل طعاما جيدا وذو فائدة للجسم منذ بدأ الحصار. ولا غرابة في ان يكون القط أيضا بحاجة لفيتامينات لتحسين وضعه الصحي المزري. فقد جاع مثلنا لأكثر من شهرين ونصف من الزمن. هو يمكنه صيد الفئران أما نحن فلا نجرأ على الاقتراب من البحر لصيد السمك أو الذهاب إلى الحوش القريب لصيد الطيور. فالطيور المعدنية غيرت وبدلت لون السماء ، صارت هي الصياد ونحن الطرائد، هي القناص ونحن الفرائس.. تنتظرنا كي تفترسنا بدورها.



مرت فتاة أحلامه، زهرة تتمختر على الطريق المقابل.. اختلست نظرة، مالت برأسها في اتجاهه.. آه يا زهرة! كأنك الهوى يخفق بالهوى، تمرين بسرعة الريح.. انت أذن حية..

أنها حبه المباغت، عشقها وهام في حبها منذ التقى بها للمرة الأولى في تظاهرة تضامن مع أهل الأرض. شابة نحيفة، ممشوقة القد، بشرتها حنطية،طلعتها كالشمس أقرب إلى السماء، وبريقها كالقمر في أقصى الكرة الأرضية..شعرها خروبي ، وأسنانها بيضاء ، متساوية مثل أسنان المشط. حضرته صورتها وهي تنشد بأعلى صوتها " يا جماهير الأرض المحتلة".. كالمجنون حاول يومها الاقتراب منها، ليردد وراؤها نفس النشيد.

لم تبتعد كثيرا عنه، ابتسمت له، لمح البسمة فكاد يطير من الفرح، اقتنع بعد ذلك أنها تحبه.لما لا وهو الذي بح صوته وهو ينشد في التظاهرة خلفها، لأهل الأرض، ولها وهي تمشي قربه فوق الأرض.



مر أيضا قاسم الغول.. شاب طيب إنما أهوج بما فيه الكفاية.. يقال أيضاً انه مجنون،يعرفونه من صوته الجهوري ، الخشن، وجسمه الرياضي، وعينه المفقوءة،وطاقيته التي يلبسها بالعكس، عكس كل الناس،مقدمتها إلى الخلف ، بحيث يظنه المرء عائدا في تقدمه، أو مثلما قال احد هبلان المخيم " راجع لقدام وماشي" .. طلب الغول سيجارة وولاعة من محمد علي، ثم توجه كعادته إلى المدينة الرياضية حيث كان يقضي ساعاته تحت الشمس. يعد طيور السماء وطيور الأرض، هكذا كان يقول لنا. اليوم أحصيت 100 طائر في الجو وعشرة على الأرض. كنا ننظر على الأرض فلا نجد طيوراً حية ولا أخرى ميتة.كأن الطيور انقرضت.



عادت زهرة تتمايل وتنورتها الملونة تقاوم الريح، أما شعرها الطويل فقد بدا من بعيد كأنه بساط الريح. تقدم نحوها ببطء، لم ينتبه للسيجارة التي كانت في المنفضة، تركها تحترق، انشغل بزهرته وبقلبه المحترق. لم تعيده لحظة الطيران خلف قلبه لإطفاء السيجارة. لم يأبه لمخاطر اشتعال المكان بسبب تسرب بعض البنزين من خزان وقود كان متوقفاً بالقرب من سيجارته المشتعلة. هو نفسه كان اكثر اشتعالاً من السيجارة، لذا تابع وواصل مسيره. في الطريق القصير مسد شعره بكف يده. و مسح بإصبعه المبلل باللعاب حاجبه. إذ أنه يعاني من انتصاب بعض الشعيرات على حاجبه، فيبدو في تلك اللحظة مثل عجزة المكتب السياسي في الحزب الشيوعي السوفيتي.



وصلت زهرة قبله، صارت عند المفرق المؤدي إلى أضيق زاروب في المخيم، لحق بها، أسرع الخطا، وصل قربها، وقلبه آخذ بالخفقان ، خفق بقوة، مما جعلها تضحك عندما سمعت نبضات وخفقان قلبه. ضحكة ملاك، وبسمة آلهة. تطلعت بعيني غزالة، ولم تنبس بكلمة.. سارع بسؤالها: هل تذهبين إلى البيت؟ هزت رأسها علامة الموافقة.. تعجب منها، هل هذه هي زهرة التي قادت التظاهرة أم أنها توأمها.. اقترب منها بشكل كبير، حتى انه أحس بتنورتها المتمايلة بفعل الريح وهي تلامس يده.



قال لها يا زهرة أتقبلين بي عريساً لك ؟

خبأت وجهها بكفها، لم تجبه على سؤاله..

أعاد تكرار السؤال وما أن فتحت زهرة فاهها حتى بدأت القنابل تتساقط على المكان.انتشر الغبار والدخان، فيما أحس محمد علي بألم في صدره. لم ير بعده زهرة ، لم يسمع صوتها. تساءل: ترى اين هي؟.. خاف عليها ، خاف ان تكون أصيبت .. لكن خوفه تبدد حين رآها تتقترب منه، تسنده وتضمه إلى صدرها. وتمسك بيده، وتمسد شعره المبلل بالدم. سمع دقات قلبها المتسارعة، قبل أن يقطع تلك السمفونية صوت قاسم الغول.. جاء يركض كالمجنون، انتزعه من أحضان زهرته، التي صبغت ملابسها بالدم. حمله بين يديه وركض به نحو المستشفى.. بينما وقفت زهرة مذهولة تذرف الدموع، وتنشد بصوت ملائكي جابو الشهيد جابوه يا فرحة أمه وأبوه..



لم يتمكن قاسم الغول من الوصول إلى المستشفى في الوقت المناسب، إذ أن صاحبه الجريح، الذي سأل عن زهرة.. لفظ آخر أنفاسه في المكان الذي ترك فيه سيجارته المشتعلة. توقف قاسم عن الركض ، وضع الشهيد بجانب الجدار حيث كان يجلس قبل دقائق، سحب نفساً عميقاً مما تبقى من سيجارة محمد علي.. ثم خلع قميصه الصيفي، وأخذ يصرخ بأعلى صوته، ويدق بكلتا يديه على صدره، كأنه طرزان يطلب النجدة من اصدقائه في الغابة. لكن قاسم لم يكن طرزانا ولا الحوش في المخيم كان غابته.. لذا لم تأت النجدة.. ولم يعد هناك بد من دفن الشهيد.






كولي خيوه تكا

هه مو شتيك كوراوه . ته نانه ت مريشكه كانيدايكى ئه دهه ميش ده رناكه ون له بشت تيله دره كه دا بو كولانه كاني كه ره ك بو خواردن . ونه سه كه كان به ديار ناكه ون له سه ر باشماوه كان وله لاي سنووري برسيتي .
ته نها ناني بيخواس له فرني زيان ئه كه ريت,ئاسماني ئه مرو به ره نكه كاني دوني به ديار نه كه وت .. هه ر وه كو كه سيك له سه ره وه كري دابيت وليناكه ريت به سه ئه وانه ي له خواره وه ن بكه ويت ..هه ر وه كو ويستي ئه مرو به خوشيه كهي خوي هه ميشه يي نه بيت . هه ر وه كو دله راوكي له دواروز بوبيته خه مي خه لك باش رووت بوني ئاسمان له له هه وره كانه وه. و باش نه ماني خواردن بو ئاده ميزاد وبه سته زمانه كان .
به ترسه وه له م جيكايه دا كه كه س بايه خي بي نادات . به زاره يه كي به ر جاو وينه ي له سه ر ده م وجاوي خه لكه كه به ديار ده كه ويت له كه ره كه كاني سكه به تاله كان وميشكه جاوه روانكراوه كان . قسه كردنيان به ده ر نية له دله راوكي وترس ،سه ره راي كالته جاريتي ودروست كردني نوكته كان . نوكته ي ره ش بوون ، جونكة جاوديري بالي به سه ر جايخانه دا ناوه ودله راوكي به سه ر خه لكه كه دا زال بوه . واي ليكردون هنديك له ماله كانيان وبازاره كان بمينه وه ، روزه كاني سه خت به سه رياندا تيبه ريوه ، باشان خواحافيزي وليك جودابوون هات . بيش جه ند روزيك خواحافيزي له خوشه ويسته كانيان كرد كه به كه شتي به ره و وولاتيك نه ك وولاتي خويان به ري كه وتن وبه ره و شار وده فه ره دووره كان له خيوه تكا دا به هه زاران ميل . له باش خوياندا هه زاران هيماي برسيار به جيان هيشت كه ديارن له سه ر رومه ت وده م وجاوهكاني ئه وانه ي ديته ي نه كبه ته كان كه يه كه ميان له وولاتي خويان وتا خوشكه كاني هه موو له وولاتاني برايان .
به رامبه ر خانويه كي به ناو راوه ستاو كه بيش دوينى ئاوه دان بوو به سه ر ئه وانه ي له زيريدابوون كه وتبوو كوره كه دانيشتبو ، ته ماشاي هاتووجوياني خيوه تكا ئه كات ، وكوي نه ده دا خيرايي وغارداني هنديكيان . وا ديار بوو ترسيان هه بوه توب باران ده ست بيبكات . له ده نكي توببارانه كه نه ده ترسا سه ره راي ئه وه ي ئه و يه كيك بوو له وانه ي كه له مردن ئه ترسن . ره نكه ئه مه كوي نه دانيك بيت له به ر نه ماني هيواكان . بويه جكه ره كه ي له ده ست دابو وماوه ماوه هه لئه مزي له كه ل ته ماشا كردني بشيله يه ك كه جاوه رواني نيجيره كه ي بوو ،شيان وبشويه كه ي بشيله كه بي خوشبوو جونكه نيو سه عاتي دروست جاوه ريبو وبه جركه ييكدا خواردي .
به شيوه ي كو محمد علي له كه ل خويدا كرد وكوتي : هه مومان برسين وخواردني باشمان نه خواردوه كه سوودي جه سته مان تيدا بيت له و كاته ي ده وران به سه ر ئيمه دا سه باوه ونامو نيه كه ر بشيله كه ش بيويستي به فيتاميناتي هه بي بو باشتر كردني باري ته ندروستيي خووي خه راب . ئه ويش وه كو ئيمه بو ماوه ي زياتر له دوو مانك برسيتي ئه و ئه تواني نيجيري مشكه كان بكات به لام ئيمه ناتوانين نزيكى ده ريا ببين بو راوه ماسي يانيش بجين بو ده ره وه بو راوكردني به له وه ر جونكه به له وه ري ئاسني ره نكه كان كوري به سهر ره نكي ئاسماندا كردوه ، ئه و بوه به راوجي ئيمه بوين به نيجير ، ئهو قه ناس وئيمه له به ر جوو ...جاوه روانه تا ئيمه بخوات .
كجه كه ي خه ونه كاني تيبه ري ، وه كو خونجه يه ك له ريكاي به رامبه ردا . كجه كه ئاوريك دايه وه وسه ري بو لاي ئه و كه ج كرد ... ئاه زه هرا إ تو وه كو ئه و بايه ي كه به با ئه جولي ، به خيرايي باهوز تيده به ري ... كه واته توو ماوي ئةو خوشةويستية لة ناكاوه ، خوش ويست و بة خوشهويستةكةى سه رسام بوو لةيةكةم بيكه يشتنى دا لةخو بيشاندانى يةك دةنكى لةكةل خاوةنةكانى زةوى, كجيكى باريك بالابةرز ناو تةنك باريك رومةتى كةنمايى وينةى وةكو خور نزيك لة ئاسمانى و روناكى وةك مانك لةوبةرى زةوى.... قشى كال, ددانى سبى, يةكسانن وةكو ددانةكانى شانة وينةكةى لةبةر جاوى كةوت لةو كاتةى كجةكة بة دةنكى بةرز ئةلى &quotئةى خةلكى سةر زةوى داكيركراو &quotوةكو شيتيك ئةو رؤزة ويستى خؤى لى نزيكبكاتةوة تا هةمان سروود لةكةليدا بجريت. زور لى ى بةدور نةكةوت, بة زةردةخةنةيةك تةماشاى كرد , كه واى بينى ويستى له خوشى بفريت ئينجا تيكةيشت كة خوشى
دةوى، بونة ئةو كةسةية كة قوركى خوى وشك كرد بو جراندنى سروودى خؤبيشاندان، بؤ خةلكى سةر زةوى ز بؤ ئه و كة لة نزيكى بةريوة ئةجن لةسةر زةوى. هه روه ها قاسم ئه لغوليش تيبةرى ... كوره كه نجيكى باش به لام سه ر شيت و هه ر ديسان ئه ليين شيته ، به ده نكه بوره كه ى ئه يناسن به جه سته ى وه رزشى و جاوى ده ركراو، كولاوى سه روزير به بيجه وانه ى هةموو حه لك بيشيه كة له بشتةوة تا ئه و ئاسته ى خه لك وا تيده كةن لة جونةكةى ئةكةريتةوة. يانيش هه ر وه كو يةكيك لة كيلكة كانى خيوه تكاى &quot كوتى ئةكةريتةوة بؤ بيش و به ريوة ئه جى &quot :_ غول داواى جكةرةيةك و ئاكرى لة محمد على كرد باشان بةرةو شارى وةرزشى بة ريكةوت هةر وةكو هةميشةيى خؤى و لةبةر تيشكى خؤر جةند كاتزميريك بةسةر ئةبات بة هةزماردنى بةلةوةرةكانى ئاسمان و بةلةوةرةكانى سةر زةوى و بةم شيوةية بة ئيمة ئةلى ئةمرو 100 بةلةوةر هةزماردم لة ئاسمان و دة لةسةر زةوى ئيمةش تةماشاى زةوى مان دةكرد بةلام هيج بةلةوةريكى ساخ يان مردوو نةمان ئةديت هةروةكو بةلةوةر بنبركراوبن.
زةهرا كةرايةوة بة شل و ملى وكراسة رةنكاورةنكةكة ململانى بابةكة ئةكات و برجة دريزةكةى لة دورةوة وةكو فةرشى با ديار، بةسةر خؤى بةرةو لاى جوو، ئاكا لة جكةرةكةى نةمابوو كة لة ناو كاسكةى جكةرةدا بةجى هيشت تةواو ببيت، بة زةهرايةكةى رولى سووتاوه كةى خه ريك بوو، جركة خرينى دلةكةى نةكةرانديةوة جكةرةكةى بكوزينيتةوة. كوى نةداية مةترسيةكانى سوتانى جى يةكة لةبةر رزانى هنديك بةنزين لة تانكى سوتةمةنيدا كة لة نزيكجكةرةكةى قيتببوة خؤى زياتر لة جكةرةكةى ئاكرى تى بةر ببو بويه به رد ه وام بوله رويشتنيدا. لة ريكا كورته كه يدا دةستى بة برجى دا هينا و برويةكةى بة بةنجةى تةر كراو بة دةمه كه ى سرى جونكه ئه و كيشةى قيتبونى هنديك مووى بروكانى هه يه ، بويه وه كو بيره كانى مه كته بى سياسى حزبى شيوعى سوفييةتى ديته به رجاو.
زه هرا بيشي ئه و كيشت ، وكه يشته دورياني بهرهو ته سكترين كولاني خيوه تكا بيرا كه يشت ، هه نكاوه كاني خيرا كرد ونزيكي بوو ، ودلي ده ستي كرد به ليدان ، به توندي تا ئهو ئاستهي كجه كه بيي كه ني وبيكه نيني فريشتهكان ، وزه رده خه ني خداوه نده كان به جاوي مامز ته ماشاي كرد ، هيج قسه ييك نه كر . ده ستي كرد به برسيار كردن :- ئايا به ره و مال ئهجى ؟ سهري راوه شاند به به لي .. سه ري سوور ما ، ئايا ئهوه ئهو زه هرايه يه كه سه به رشتي خوبيشاندانه كه ئه كر يانيش جومكه كه يتي زياتر ليي نزيك بوو ، تا ئه و ئاسته ي هه ست به ته نوره كهي كرد له ده ستى ئه كه ويت به هوي بايه كه وه . بيي كووت زه هرا توو رازي شوو به من بكه ي ؟
ده م وجاوي به نيو ده سته كانى شارده وه ، وولامي نه دايه وه . برسياره كه ي دوو باره كرد وله و كاتى زه هرا خه ريكبو ده مي بكاته وه توبارانه كه ده ستي بي كرد بووه ته ب وتوز وله هه مان كاتدا محمد على هه ست به ئازار كرد ، وزه هرا باش ئه وه نه ديته وه ،وده نكى نه بيست - وبرسي :
تو بليي جي ليهاتبيت ؟ هه ست به ترس كرد ترسا تووشي بيكان ببيت ... به لام ترسه كه نه ما له و كاته ي بيني ليي نزيكده بيته وه ، له باوه شى كرد وده ستي كووشي وبرجى سووربو ي به خوين سريه وه، كوي له ليدانى دلى زه هرا ئه بوو بيش كه ده نكى قاسم غول ئهم سيمفونيه ببجرينيت ....
وه كو شيت غار ئه دات ، له باوه شى زه هراى هينا ده ري كه جل وبه ركه كاني به خوين سوورببونه وه . له سه ر ده سته كانى هه لكرد وبه ره و نه خوشخانه به لري كه وت .... زه هراش وه كو مه نده هوش راوه ستابو وفرميسكه كانى ئه بارين وبه ده نكيكي شاره زا ئه يكوت
هينايانه وه شه هيده كه هينايانه وه
ئاى بوو دل خووشى دايك وبابى
قاسم غول بيي نه كرا بكاته نه خوشخانه له كاتي بيويست دا ، جونكه هه فالي بريندار كه برسى له زه هرا ئه كر .... دوا هه ناسه ي ليبرا ، لهو جييه ي كه جكه ره كه ي به كيرساوه يي به جيهيشتبو . قاسم له غاردان راوه ستا ، وشه هيد له روخى ديواريك داينا كه بيش جه ند خوله كيك له وي دانيشتبو ، هه ناسه يه كي قول له جكه ره كه ى محمد علي هه لمزى .... باشان كراسي هاوينى خوي داكه ند وده ست كرد به ها وار كردن به ده نكيكى به رز وبه ه ه ردوو ده سته كانى له سينكى خوى ئه دا هه ر وه كو تاره زان ، داواى هاوكارى له هه فالانى ناو جه نكه ل ئه كرد . به لام قاسم نه تاره زان بوو ونه حه وشى خيوه تكاش جه نكه ل بوو .... بويه هاوكارى نه هات ...و بويه بيويست نه بوو شه هيديش بنيزن .






رد مع اقتباس
قديم 23-02-2009, 05:01 PM رقم المشاركة : 2
نضال حمد
مشرف

الصورة الرمزية نضال حمد
 





***

اخر مواضيعي
 

***
نضال حمد غير متواجد حالياً

افتراضي

أخي بهزاد شكرا على اختيارك الجميل لهذه القصة الجميلة وأنا سعيد بأن القراء الأكراد سوف يتمكنوا من قراءة هذه القصة باللغة الكردية.

مودتي

نضال حمد












التوقيع - نضال حمد

هل قرأت ما كتبت ؟
كل كتاباتي
مهداة لذكرى
رفاقي ورفيقاتي

التوقيع

فدائي لا يعرف التعب

موقعي الشخصي .. www.safsaf.org

رد مع اقتباس
قديم 24-02-2009, 07:30 AM رقم المشاركة : 3
بهزاد جلبي
الهيئة العليا
 




***

اخر مواضيعي
 

***
بهزاد جلبي غير متواجد حالياً

افتراضي

اخي الاستاذ نضال
يعود الشكر لكم
النص الجميل يستحق الترجمة
سيتم النشر لاطلاع القراء الكورد عليه قريبا
باذن الله
دمت عزيزا






رد مع اقتباس
قديم 25-02-2009, 04:12 PM رقم المشاركة : 4
ابراهيم درغوثي
الهيئة العليا

الصورة الرمزية ابراهيم درغوثي
 





***

اخر مواضيعي
 

***
ابراهيم درغوثي غير متواجد حالياً

افتراضي

العزيز نضال حمد

مبروك هذه الاضافة لنصوصك الجميلة












التوقيع - ابراهيم درغوثي

يا حادي الأشواق
لا وجد من بعدي أنا لواجد
فقل لمن تولهوا : إني أنا العشاق
قد جمعوا في واحد .
محمد الغزي


أخوكم / ابراهيم درغوثي
عضو الهيئة المديرة
لاتحاد الكتاب التونسيين

رد مع اقتباس
قديم 25-02-2009, 04:13 PM رقم المشاركة : 5
ابراهيم درغوثي
الهيئة العليا

الصورة الرمزية ابراهيم درغوثي
 





***

اخر مواضيعي
 

***
ابراهيم درغوثي غير متواجد حالياً

افتراضي

العزيز بهزاد

هاهي اللغة الكردية
جنبا الى جنب مع أختنا العربية
مشكور على اتاحة هذه الفرصة للغتك
ولأدبنا العربي في نفس الوقت
هو تمازج رائع
أتمنى عليك أن تواصل فيه بكل محبة












التوقيع - ابراهيم درغوثي

يا حادي الأشواق
لا وجد من بعدي أنا لواجد
فقل لمن تولهوا : إني أنا العشاق
قد جمعوا في واحد .
محمد الغزي


أخوكم / ابراهيم درغوثي
عضو الهيئة المديرة
لاتحاد الكتاب التونسيين

رد مع اقتباس
قديم 25-02-2009, 04:27 PM رقم المشاركة : 6
نضال حمد
مشرف

الصورة الرمزية نضال حمد
 





***

اخر مواضيعي
 

***
نضال حمد غير متواجد حالياً

افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بهزاد جلبي مشاهدة المشاركة
اخي الاستاذ نضال
يعود الشكر لكم
النص الجميل يستحق الترجمة
سيتم النشر لاطلاع القراء الكورد عليه قريبا
باذن الله
دمت عزيزا
شكرا أخي بهزاد

نضال












التوقيع - نضال حمد

هل قرأت ما كتبت ؟
كل كتاباتي
مهداة لذكرى
رفاقي ورفيقاتي

التوقيع

فدائي لا يعرف التعب

موقعي الشخصي .. www.safsaf.org

رد مع اقتباس
قديم 25-02-2009, 04:27 PM رقم المشاركة : 7
نضال حمد
مشرف

الصورة الرمزية نضال حمد
 





***

اخر مواضيعي
 

***
نضال حمد غير متواجد حالياً

افتراضي

شكرا أخي ابراهيم درغوثي












التوقيع - نضال حمد

هل قرأت ما كتبت ؟
كل كتاباتي
مهداة لذكرى
رفاقي ورفيقاتي

التوقيع

فدائي لا يعرف التعب

موقعي الشخصي .. www.safsaf.org

رد مع اقتباس
رد


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم

طرق مشاهدة الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع كتابة مواضيع
لا تستطيع كتابة ردود
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
الانتقال السريع إلى


الساعة الآن: 10:28 PM
عدد الزوار اليومي : 815 ، عدد الزوار الأسبوعي : 9.827 ، عدد الزوار الكلي : 4.299.736
Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
©حقوق النشر والملكية الفكرية محفوظة©

 
Developed for 3.6.0 Gold By uaedeserts.com